Trendyol, e-ihracat verilerini açıkladı! Bursa dikkat çekti
Trendyol, e-ihracat verilerini açıkladı! Bursa dikkat çekti
Trendyol, mayıs ayına ilişkin e-ihracat verilerini açıkladı. Yerli satıcılar bu dönemde yaklaşık 2 milyon ‘Made in Türkiye’ etiketli ürünü sınır ötesine taşıdı. Dünya pazarlarında en fazla siparişi, tekstil ve ev ürünleri aldı. Mayıs ayında pazarlara açılan şehirlerde Bursa'nın sırası dikkat çekti.
Haber Giriş Tarihi: 13.06.2024 11:25
Haber Güncellenme Tarihi: 13.06.2024 11:25
Kaynak: İHA
Trendyol ile e-ihracat gerçekleştirerek dünya pazarlarına açılan yerli üretici ve satıcılar başarılı satış performanslarını mayıs ayında da sürdürdü. E-ticaret platformunu mayıs ayı verilerine göre, Türk satıcılar e-ihracatta yaklaşık 2 milyon ürünü sınır ötesi pazarlarla buluşturdu.
Tekstil ve ev ürünleri, en fazla sipariş alan ürün grupları olarak ön plana çıktı. Yerli satıcılar, Azerbaycan’da tişört, Körfez Bölgesi’nde alt-üst takım, Orta ve Doğu Avrupa (CEE) ve DACH (Almanya ve Avusturya) bölgelerinde elbise ihtiyaçlarını karşıladı. Tekstil harici en büyük talebi alan ürünler tava, saklama kabı ve alez oldu. Türk ürünlerine en yoğun ilgiyi Azerbaycan ve Körfez bölgesi gösterdi. ‘Made in Türkiye’ etiketli ürünlerin en fazla satıldığı şehirler Bakü, Riyadh, Jeddah, Dubai ve Bükreş.
BURSA, E-İHRACATTA DİKKAT ÇEKTİ
Trendyol’un sunduğu e-ticaret deneyimi ile uluslararası pazarlara açılan şehirlere mayıs ayında Bursa liderlik etti. Bursa’yı, Adana, Gaziantep, Denizli ve Mersin takip etti.
AZERBAYCAN’DA MEGA MAYIS ETKİSİ
E-ihracata yönelik sağladığı uçtan uca hizmetler kapsamında e-ticaret platformu, yerli üretici ve satıcıları kampanyalarla desteklemeyi sürdürdü. E-ticaret platformunun, Azerbaycan’a yönelik Mega Mayıs kampanyasının etkisiyle, Türkiye’den Azerbaycan’a yaklaşık 1 milyon ürün satışı gerçekleşti.
E-ticaret platformu, mikro ihracat çözümleriyle son bir yılda 90 bini aşkın satıcısını e-ihracatçı hale getirdi. Trendyol ile e-ihracat yapan yerli işletmeler 2023 yılında 650 milyon dolarlık ihracat hacmi gerçekleştirdi. E-ticaret platformu, son olarak, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen ‘İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni’nde e-ihracat kategorisinin şampiyonu olmuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Trendyol, e-ihracat verilerini açıkladı! Bursa dikkat çekti
Trendyol, mayıs ayına ilişkin e-ihracat verilerini açıkladı. Yerli satıcılar bu dönemde yaklaşık 2 milyon ‘Made in Türkiye’ etiketli ürünü sınır ötesine taşıdı. Dünya pazarlarında en fazla siparişi, tekstil ve ev ürünleri aldı. Mayıs ayında pazarlara açılan şehirlerde Bursa'nın sırası dikkat çekti.
Trendyol ile e-ihracat gerçekleştirerek dünya pazarlarına açılan yerli üretici ve satıcılar başarılı satış performanslarını mayıs ayında da sürdürdü. E-ticaret platformunu mayıs ayı verilerine göre, Türk satıcılar e-ihracatta yaklaşık 2 milyon ürünü sınır ötesi pazarlarla buluşturdu.
Tekstil ve ev ürünleri, en fazla sipariş alan ürün grupları olarak ön plana çıktı. Yerli satıcılar, Azerbaycan’da tişört, Körfez Bölgesi’nde alt-üst takım, Orta ve Doğu Avrupa (CEE) ve DACH (Almanya ve Avusturya) bölgelerinde elbise ihtiyaçlarını karşıladı. Tekstil harici en büyük talebi alan ürünler tava, saklama kabı ve alez oldu. Türk ürünlerine en yoğun ilgiyi Azerbaycan ve Körfez bölgesi gösterdi. ‘Made in Türkiye’ etiketli ürünlerin en fazla satıldığı şehirler Bakü, Riyadh, Jeddah, Dubai ve Bükreş.
BURSA, E-İHRACATTA DİKKAT ÇEKTİ
Trendyol’un sunduğu e-ticaret deneyimi ile uluslararası pazarlara açılan şehirlere mayıs ayında Bursa liderlik etti. Bursa’yı, Adana, Gaziantep, Denizli ve Mersin takip etti.
AZERBAYCAN’DA MEGA MAYIS ETKİSİ
E-ihracata yönelik sağladığı uçtan uca hizmetler kapsamında e-ticaret platformu, yerli üretici ve satıcıları kampanyalarla desteklemeyi sürdürdü. E-ticaret platformunun, Azerbaycan’a yönelik Mega Mayıs kampanyasının etkisiyle, Türkiye’den Azerbaycan’a yaklaşık 1 milyon ürün satışı gerçekleşti.
E-ticaret platformu, mikro ihracat çözümleriyle son bir yılda 90 bini aşkın satıcısını e-ihracatçı hale getirdi. Trendyol ile e-ihracat yapan yerli işletmeler 2023 yılında 650 milyon dolarlık ihracat hacmi gerçekleştirdi. E-ticaret platformu, son olarak, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen ‘İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni’nde e-ihracat kategorisinin şampiyonu olmuştu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
A Milli Futbol Takımı, Hollanda'yı kaç kez yendi? Dikkat çeken Bursa detayı...
2024 Temmuz sigara zammı | Sigaraya zam mı geldi? Güncel sigara fiyatları
Futbolcu Merih Demiral'ın eşi kimdir? Heidi Lushtaku kimdir, nerelidir ve kaç yaşında?
Turist midibüsü kaza yaptı: 1 ölü, 20 yaralı!
Yalova'da elektrik kesintisi | 3 Temmuz 2024 Çarşamba
İran liderinden cumhurbaşkanı seçimindeki düşük katılım oranı ile ilgili açıklama
3 Temmuz 2024 Çarşamba Günlük Burç Yorumları (Detaylı)
Merih Demiral'ın gol sevinci sosyal medyayı salladı
Lala Mustafa Paşa Camii: Tarihi ve mimari detaylarıyla bir anıt
Bir kadın cinayeti daha! Sokak ortasında öldürdü
Merih Demiral gol sevincine ilişkin konuştu!
Küçük dahi beyinler: Bilimi çocuklarla eğlenceli hale getirme