Sephora hangi ülkenin? Sephora kimin? Sephora nedir?
Sephora hangi ülkenin? Sephora kimin? Sephora nedir?
Son zamanlarda adını sıkça duyduğumuz Sephora hangi ülkenin? Sephora kimin? Sephora nedir? Vatandaşların kapısında kuyruk olduğu ve 10 bin TL'lik çanta dağıttığı belirtilen Sephora hangi ülkenin? Sephora kimin? Sephora nedir?
Haber Giriş Tarihi: 11.11.2023 22:56
Haber Güncellenme Tarihi: 09.01.2024 20:10
Kaynak:
Onur KIZILKAYA
Fransa'da 1969'da kurulan Sephora, Dominique Mandonnaud liderliğinde kısa sürede "Güzelliğin Kalp Atışı" olarak tanımlanan bir marka haline geldi. Mandonnaud'un self-servis anlayışından ilham alan firma, güzellik ürünlerini geniş kitlelere ulaştırmak amacıyla özgün bir deneyim modeli oluşturdu. Yenilikçi mağaza tasarımı ile alışveriş deneyimine önemli bir katkı sağlayan Mandonnaud, Sephora'nın mükemmel güzellik destinasyonu olmasını sağladı.
Sephora, 250'den fazla marka ve 16 bin ürün seçeneği sunan benzersiz bir ürün yelpazesi ile tüketicilere hitap ediyor. Mağazalarında dokunma, hissetme ve test etme özgürlüğü sunarak lüks ve ulaşılabilir markalara erişim imkanı sağlıyor. Sephora Collection markası ile sürekli olarak öncü ürünleri müşterilere sunan firma, güzellik tutkunlarıyla yenilikçi güzellik trendlerini buluşturuyor.
GÜZELLİK UZMANLARI, MAKYAJ VE PARFÜM HİZMETİ
Eğitimli güzellik uzmanları, mağazalarda enerjileri ve coşkularıyla dikkat çekiyor. Müşterilerini daha fazla memnun etmek ve güzellik trendlerini yakalamak için hizmet veren güzellik uzmanları, makyaj ve bakım hizmetleri ile parfüm seçiminde rehberlik ediyor. Bu sayede Sephora, müşterilerine dolu dolu bir güzellik deneyimi yaşatıyor.
34 ÜLKEDE FAALİYETTE
Bugün, dünyanın en büyük lüks gruplarından biri olan Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Grubu'na ait olan Sephora, Avrupa, Orta Doğu, Amerika ve Asya'da toplam 34 ülkede faaliyet gösteriyor.
Sephora, 1999 yılından bu yana çevrimiçi platformlarda da varlığını sürdürüyor. 10 farklı dilde erişilebilen ve 17 online satış sitesi bulunan portalıyla, herkesin saat veya yer fark etmeksizin Sephora dünyasına erişmesine olanak tanıyor.
"Güzelliğin Kalp Atışı" sloganıyla müşterilerini güzellik konusunda teşvik eden Sephora, aynı zamanda güzellikte cesur seçimler yapmak isteyenleri yönlendiriyor. "Sephora Stands" programı altında bir araya gelen taahhütleri, sosyal ve çevresel açıdan sorumlu girişimlere katkı sağlamak adına ortak bir misyonu paylaşıyor.
NASIL BÜYÜDÜ?
Sephora, genişleyen mağaza ağıyla büyüme stratejilerini hızlandırdı ve iş hacmini artırmak adına 2 ortaklık kuruldu ve 1990'ların ortalarında mağaza zinciri olarak daha da büyüdü. 1997'de Fransa'da 54 mağazaya ulaşarak büyük bir başarı elde etti.
344 MİLYON EURO'YA SATIN ALINDI
1997, Sephora için dönüm noktalarından biriydi; Louis Vuitton ve Moet Hennessey (LVMH), Sephora'yı 344 milyon Euro'ya satın alarak önemli bir yatırım gerçekleştirdi. Kurucu Dominique Mandonnaud, 50 yaşına bastığında emekli olurken, Sephora LVMH bünyesine geçtikten sonra büyüklüğünü iki katına çıkardı. Marka, 1998'de ABD'de New York'ta ilk yurtdışı mağazasını açtı ve ardından İtalya, Portekiz, İspanya ve Polonya pazarlarına adım attı. Japonya'da 1999'da, Portekiz ve Yunanistan'da ise 2000'de mağaza açarak uluslararası arenada güçlü bir konum elde etti. Aynı dönemde online satışa geçen Sephora, 2000 yılının sonunda dünya genelinde 460'tan fazla mağazaya sahip bir uluslararası marka haline geldi.
Ancak, hızlı büyümenin getirdiği zorluklarla başa çıkmak adına şirket, 2000'lerin başında bazı değişikliklere gitmek zorunda kaldı. Yenilikçi ürünler ve genişleme stratejileriyle marka, 2004'te Polonya pazarına giriş yaptı ve daha sonra Çin pazarında da varlık göstermeye başladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Bursa Hayat Gazetesi
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sephora hangi ülkenin? Sephora kimin? Sephora nedir?
Son zamanlarda adını sıkça duyduğumuz Sephora hangi ülkenin? Sephora kimin? Sephora nedir? Vatandaşların kapısında kuyruk olduğu ve 10 bin TL'lik çanta dağıttığı belirtilen Sephora hangi ülkenin? Sephora kimin? Sephora nedir?
Fransa'da 1969'da kurulan Sephora, Dominique Mandonnaud liderliğinde kısa sürede "Güzelliğin Kalp Atışı" olarak tanımlanan bir marka haline geldi. Mandonnaud'un self-servis anlayışından ilham alan firma, güzellik ürünlerini geniş kitlelere ulaştırmak amacıyla özgün bir deneyim modeli oluşturdu. Yenilikçi mağaza tasarımı ile alışveriş deneyimine önemli bir katkı sağlayan Mandonnaud, Sephora'nın mükemmel güzellik destinasyonu olmasını sağladı.
Sephora, 250'den fazla marka ve 16 bin ürün seçeneği sunan benzersiz bir ürün yelpazesi ile tüketicilere hitap ediyor. Mağazalarında dokunma, hissetme ve test etme özgürlüğü sunarak lüks ve ulaşılabilir markalara erişim imkanı sağlıyor. Sephora Collection markası ile sürekli olarak öncü ürünleri müşterilere sunan firma, güzellik tutkunlarıyla yenilikçi güzellik trendlerini buluşturuyor.
GÜZELLİK UZMANLARI, MAKYAJ VE PARFÜM HİZMETİ
Eğitimli güzellik uzmanları, mağazalarda enerjileri ve coşkularıyla dikkat çekiyor. Müşterilerini daha fazla memnun etmek ve güzellik trendlerini yakalamak için hizmet veren güzellik uzmanları, makyaj ve bakım hizmetleri ile parfüm seçiminde rehberlik ediyor. Bu sayede Sephora, müşterilerine dolu dolu bir güzellik deneyimi yaşatıyor.
34 ÜLKEDE FAALİYETTE
Bugün, dünyanın en büyük lüks gruplarından biri olan Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Grubu'na ait olan Sephora, Avrupa, Orta Doğu, Amerika ve Asya'da toplam 34 ülkede faaliyet gösteriyor.
Sephora, 1999 yılından bu yana çevrimiçi platformlarda da varlığını sürdürüyor. 10 farklı dilde erişilebilen ve 17 online satış sitesi bulunan portalıyla, herkesin saat veya yer fark etmeksizin Sephora dünyasına erişmesine olanak tanıyor.
"Güzelliğin Kalp Atışı" sloganıyla müşterilerini güzellik konusunda teşvik eden Sephora, aynı zamanda güzellikte cesur seçimler yapmak isteyenleri yönlendiriyor. "Sephora Stands" programı altında bir araya gelen taahhütleri, sosyal ve çevresel açıdan sorumlu girişimlere katkı sağlamak adına ortak bir misyonu paylaşıyor.
NASIL BÜYÜDÜ?
Sephora, genişleyen mağaza ağıyla büyüme stratejilerini hızlandırdı ve iş hacmini artırmak adına 2 ortaklık kuruldu ve 1990'ların ortalarında mağaza zinciri olarak daha da büyüdü. 1997'de Fransa'da 54 mağazaya ulaşarak büyük bir başarı elde etti.
344 MİLYON EURO'YA SATIN ALINDI
1997, Sephora için dönüm noktalarından biriydi; Louis Vuitton ve Moet Hennessey (LVMH), Sephora'yı 344 milyon Euro'ya satın alarak önemli bir yatırım gerçekleştirdi. Kurucu Dominique Mandonnaud, 50 yaşına bastığında emekli olurken, Sephora LVMH bünyesine geçtikten sonra büyüklüğünü iki katına çıkardı. Marka, 1998'de ABD'de New York'ta ilk yurtdışı mağazasını açtı ve ardından İtalya, Portekiz, İspanya ve Polonya pazarlarına adım attı. Japonya'da 1999'da, Portekiz ve Yunanistan'da ise 2000'de mağaza açarak uluslararası arenada güçlü bir konum elde etti. Aynı dönemde online satışa geçen Sephora, 2000 yılının sonunda dünya genelinde 460'tan fazla mağazaya sahip bir uluslararası marka haline geldi.
Ancak, hızlı büyümenin getirdiği zorluklarla başa çıkmak adına şirket, 2000'lerin başında bazı değişikliklere gitmek zorunda kaldı. Yenilikçi ürünler ve genişleme stratejileriyle marka, 2004'te Polonya pazarına giriş yaptı ve daha sonra Çin pazarında da varlık göstermeye başladı.
Kaynak: Onur KIZILKAYA
Son Haberler
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan net mesaj: Yargıya parmak sallanamaz!
Bahçeli'den PKK'nın fesih kararına ilk tepki: "Barışın tomurcukları açtı"
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan: 'Geleceğimiz için hayırlı olacağını düşünüyorum'