Hava Durumu

#Uludağ Elektrik

Bursa Hayat Gazetesi - Uludağ Elektrik haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Uludağ Elektrik haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Uludağ Elektrik, İşaret Dili Görüşme Hattı ile fark yaratıyor Haber

Uludağ Elektrik, İşaret Dili Görüşme Hattı ile fark yaratıyor

Engelli bireyler, günlük yaşamlarının her alanında olduğu gibi, elektrik hizmetlerine erişimde ve bu hizmetlerle ilgili iletişim kurmada önemli engellerle karşılaşıyorlar. İşitme engelli bireyler için elektrik faturalarını ödemek ve abonelik işlemlerini gerçekleştirmek büyük bir zorluktu. Uludağ Elektrik, bu sorunu çözmek için 6 yıl önce hayata geçirdiği İşaret Dili Görüşme Hattı ile fark yaratıyor. 0555 0 646 646 numaralı hattı arayan engelli vatandaşlar, işaret dili bilen uzman tercümanlarla görüntülü görüşme yaparak elektrikle ilgili tüm sorularına cevap bulabiliyor. Bu hizmet sayesinde engelli bireyler, elektrik hizmetlerine daha kolay erişerek hayatlarını kolaylaştırıyor. 'TOPLUMA DEĞER KATMAYA DEVAM EDECEĞİZ' Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan yaptığı açıklamada; 'Uludağ Elektrik olarak, topluma eşit ve erişilebilir hizmet sunmanın sadece bir zorunluluk değil, aynı zamanda sorumluluğumuzun bir parçası olduğuna inanıyoruz. İşitme engelli vatandaşlarımızın elektrik hizmetlerine erişim sağlarken yaşadıkları iletişim sorunlarını çözmek amacıyla başlattığımız İşaret Dili Görüşme Hattı, toplumsal katılımı ve hizmet eşitliğini artırma hedefimizin önemli bir adımıdır. Bu proje, yalnızca engelli bireylerin yaşamını kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda tüm müşterilerimize eşit ve kaliteli hizmet sunma ilkemizi güçlendiriyor. Erişilebilirliğin tüm bireyler için bir hak olduğunun bilincindeyiz ve bu bilinçle çalışmalarımızı sürdürerek, topluma değer katmaya devam edeceğiz.' dedi. 

Uludağ Elektrik 11 futbol sahası büyüklüğünde yeşil alan oluşturdu Haber

Uludağ Elektrik 11 futbol sahası büyüklüğünde yeşil alan oluşturdu

Şirket, her yıl bin fidan dikerek toplamda 80 bin metrekarelik bir yeşil alan oluşturdu. Bu proje, yalnızca çevreyi koruma amacı taşımakla kalmıyor, aynı zamanda toplumsal dayanışmayı güçlendiren büyük bir adımı temsil ediyor. Uludağ Elektrik, bu çalışmalarıyla geleceğe daha yeşil ve yaşanabilir bir dünya bırakma konusundaki kararlılığını sürdürmeye devam ediyor. Uludağ Elektrik, geleceğe nefes olabilmek adına başlattığı Yeşil Dönüşüm Ormanları projesi çerçevesinde bugüne kadar 5 bin fidanı doğayla buluşturdu. Son olarak Çanakkale'de fidan dikimi gerçekleştiren şirket, Güney Marmara Bölgesi'nde yaptığı çalışmalarla 80binmetrekarelik alanı yeşillendirdi. Şirket, ilerleyen dönemde daha çok fidanı toprakla buluşturarak geleceğe yeşil bir miras bırakmayı hedefliyor. YEŞİL DÖNÜŞÜM 11 FUTBOL SAHASI BÜYÜKLÜĞÜNE ULAŞTI Yeşil Dönüşüm Ormanları projesi, şirketin doğaya olan bağlılık ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakma konusundaki kararlılığını bir kez daha gözler önüne seriyor. Faturalarda ve abonelik işlemlerinde kullanılan kağıtları doğaya geri kazandırmak amacıyla yola çıkan bu proje çerçevesinde, Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova illerinde geniş çaplı fidan dikimleri gerçekleştiriliyor. Şirket, şimdiye kadar 11 futbol sahası büyüklüğünde yeşil alan oluşturarak çevreyi koruma yolunda sürdürülebilir adımlar atıyor ve daha yaşanılabilir bir geleceğe umut oluyor.

Uludağ Elektrik iklim değişikliğiyle mücadelede iş ortaklarını destekliyor Haber

Uludağ Elektrik iklim değişikliğiyle mücadelede iş ortaklarını destekliyor

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Uludağ Elektrik, karbon ayak izini azaltmak ve iklim değişikliğiyle mücadele etmek için yeşil enerji kullanımı ve sıfır karbon uygulamalarının teşvik edilmesi için faaliyetlerini sürdürüyor. Dünya genelinde yenilenebilir enerjinin payı her geçen gün artarken Türkiye'de de işletmeler, karbon nötr ile ilgili ulusal ve uluslararası düzenlemelere ve standartlara uyma taahhütlerini belgelendirerek enerji üretimi ve tüketimi arasında denge sağlanmasına katkıda bulunuyor. Uludağ Elektrik ise yenilenebilir enerji santrallerinde üretilen her 1 megavatsaatlik enerjiye karşı, müşterilerinin tüketmiş olduğu enerjiyi belgelendiriyor ve sertifikalama gerçekleştiriyor. Açıklamada görüşlerine yer verilen Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan, dünya genelinde yenilenebilir enerji kaynaklarına büyük bir talep olduğunu belirterek, "Düşük karbon ekonomisine geçişle, fosil yakıt kullanımı giderek azalıyor. Özellikle işletmeler sera gazı salımını azaltmak için çabalıyor. Biz de şirketimizin sürdürülebilirlik stratejisi kapsamında müşterilerimizi I-REC (Uluslararası Yenilenebilir Enerji Sertifikası) ile destekliyoruz." ifadelerini kullandı. Arslan, müşterilerinin çevreye duyarlı enerji yolculuğuna destek olduklarının altını çizerek, şunları kaydetti: "Günümüzde firmaların enerjilerini yenilenebilir kaynaklardan kullanmaları hem bulundukları pazarlarda itibarlarını yükseltiyor hem de rekabet güçlerine katkıda bulunuyor. Biz de sadece faaliyet gösterdiğimiz Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova'da değil, tüm Türkiye'de hizmet verdiğimiz büyük çaplı müşterilerimizin enerji tüketirken ortaya çıkan karbon emisyonunun azaltılması konusunda yenilenebilir enerji çözümü sunuyor ve bunu da IREC ile tescilliyoruz. Uluslararası sertifika sisteminin temelinde yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen elektrik enerjisinin piyasada takip edilebilmesini sağlamak yer alıyor. Üretim tesisinin adını, üretim tarihini ve kaynak türünü içeren bu sertifika aynı zamanda ulusal ve uluslararası alanda yenilenebilir enerji hedefini de destekliyor. Uludağ Elektrik olarak biz de hem yenilenebilir enerjiyi destekliyor hem de enerji tüketimindeki fosil yakıtlar kaynaklı karbon salımını azaltmak gibi amaçlara hizmet eden bu sertifikayla sürdürülebilirliği destekliyoruz. Yalnızca I-REC ile değil, satın alınan elektrikten kaynaklı emisyonun azaltılmasına yönelik bir diğer belge YEK-G (Yenilenebilir Enerji Kaynak Garanti Belgesi) ve üretim süreçlerinden doğan sera gazı emisyonları ve emisyonların hesaplanıp belgelendirilmesine yönelik ticari ve üretim faaliyetlerini de kapsayan VCS olarak adlandırılan Karbon Azaltım Sertifikasını da müşterilerimize sunarak, ülkemizin 2053 sıfır karbon hedefine ulaşmasına katkı sunuyoruz."

Uludağ Elektrik yeni özelliği müşterilerin kullanımına sundu Haber

Uludağ Elektrik yeni özelliği müşterilerin kullanımına sundu

Müşterilerine sunduğu çözümlerle hayatı kolaylaştıran ve 2024 yılını dijital dönüşüm yılı ilan eden Uludağ Elektrik, ‘Ödeme İste’ özelliğini kullanıma sundu. Uygulamaya alınan ve kullanıcı deneyimini iyileştiren özellik ile otomatik ödeme talimatı kaynaklı sorunlar, fatura unutma, yetersiz bakiye ve vadesi geçmiş borçlara rağmen ‘ödeme iste’ ile bir onay yeterli olacak. Oluşturulan sistem ile otomatik ödeme talimatı bulunan tüketicilerin banka hesaplarında bakiye olmaması halinde, faturanın ödenememesi ve dolayısıyla ödemesi atlanılmış faturalarla ilgili aksaklıkların da önüne geçilecek. UNUTULAN FATURALARI TEKRAR HATIRLATIYOR Müşterilerinin kullanım deneyimlerini geliştirerek, müşteri memnuniyetini artırma çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan, "Ödeme iste özelliği ile öncelikli olarak hesapta bakiye olmaması sebebiyle otomatik ödeme talimatlarında yaşanan sıkıntılar ve geçmiş döneme ait unutulan faturalar gibi durumlara rağmen müşterilerimize ödemelerini tekrar hatırlatma imkanı sağlıyoruz. Enerji sektöründe ilk olarak şirketimiz tarafından tüketicilerin hizmetine sunulan ‘Ödeme İste’ özelliği ile müşterilerimizin tek bir onayla ödeme yapabilecekleri bir sistemi devreye almış olduk. Sektörümüzde ilk olan bu özelliği ilk önce pilot olarak belirlediğimiz müşteri grubumuza uygularken, memnuniyet artırıcı ve dijitalleşme odaklı projelerimize yenilerini eklemeye devam edeceğiz” dedi. Uludağ Elektrik’in müşterilerine sunmuş olduğu ‘Ödeme İste’ özelliği, bir ödeme sistemi ve ödeme aracı/kanalı değil, ödeme öncesi kullanılan bir altyapı özelliği taşıyor. Fonların Anlık ve Sürekli Transferi (FAST) sisteminde müşterilerin kullanım deneyimlerini geliştirme hedefi taşıyan bir hizmet olarak tanımlanan ‘Ödeme İste’ özelliğiyle firma müşteriden ödeme talep ettikten sonra, müşterinin bu talebi kabul etmesi durumunda ödeme FAST veya havale yoluyla gerçekleşiyor. İşlemin gerçekleşmesi için de sistemi kullanan tüketicilerin daha önceden kolay adres tanımlaması yapmış olması gerekiyor. Şirket sunduğu bu yeni özellikle ilgili de müşterilerini önemli bir konuda uyarıyor. Müşterilere giden bildirimlerde mutlaka “Uludağ Perakende Elektrik Satış A.Ş.’den gelmiştir” ibaresi olmasına dikkat edilmesi gerekiyor. Uludağ Elektrik bu uygulama ile sadece otomatik ödeme talimatlarından kaynaklanan sorunların değil, vadesi uzun süre geçmiş alacakların ödemelerini de sadece bir onay yoluyla yapma olanağı sunmayı hedefliyor. ELEKTRİK FATURASI ÖDEMEK İÇİN TEK BİR ONAY YETER İlerleyen zamanlarda devreye alınacak ikinci faz ile birlikte şirketin tüm müşterileri, elektrik faturalarını öderken, güvenli, hızlı ve kullanıcı dostu bir ödeme deneyimi yaşama fırsatı yakalayacak. Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) ve Bankalararası Kart Merkezi (BKM) ortaklığında faaliyete geçirilen ve para istemeyi kolaylaştıran “Ödeme İste” özelliği ile elektrik faturaları kolayca ödenebilecek. Kişiler, banka mobil uygulamaları üzerinden kendilerinden istenen ödeme taleplerini tek bir onayla gerçekleştirecek.

Uludağ Elektrik 23 Nisan'da çocukları unutmadı Haber

Uludağ Elektrik 23 Nisan'da çocukları unutmadı

Türkiye'nin lokomotif bölgesi olan Marmara Bölgesi'nde Bursa başta olmak üzere Balıkesir, Çanakkale ve Yalova'da 5 milyonun üzerinde nüfusa hizmet verirken sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden Uludağ Elektrik, 23 Nisan’ı Bursa Gemlik Atatürk İlkokulu’nda çocuklarla kutladı. Etkinlik öncesi 23 Nisan’a yönelik enerji tasarrufu ve verimliliği odaklı resimler yapan çocukların resimleri okul girişinde sergilenirken Uludağ Elektrik tarafından hazırlanan tasarruf ve elektrik güvenliğine yönelik afişler de okul duvarlarına asıldı. Karagöz gölge oyunu ile çocuklar doyasıya eğlenirken aynı zamanda oyun sırasında çocuklara kullanılmayan elektrikli ev aletlerinin fişten çekilmesi, kullanılmayan lambaların açık bırakılmaması, açıkta duran kablolara dokunulmaması gibi hem tasarruf hem de elektrik güvenliği üzerine bilgiler verildi. Etkinlik sonrasında Uludağ Elektrik tarafından çocuklara bayram hediyesi olarak enerji temalı kitaplar dağıtıldı. ÇOCUKLAR HEM BİLGİLENDİ HEM EĞLENDİ Uludağ Elektrik tarafından Gemlik Atatürk İlkokulu’nda gerçekleştirilen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinliği eğlenceli anlara sahne oldu. Çocuklar gerçekleştirilen etkinliklerde bir yandan eğlenirken diğer taraftan tasarruf ve elektrik güvenliği üzerine önemli bilgileri öğrenme fırsatı buldu. Etkinliğe katılarak çocukların eğlenceli anlarına şahitlik eden Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan, “Uludağ Elektrik olarak bölgemizde 5 milyonun üzerinde nüfusa hizmet veriyoruz. Dünyamızın geleceği olan çocuklarımızı çok önemsiyoruz. Onlarla bir araya gelmek, onlara gölge oyunuyla beraber enerji verimliliğini, enerji güvenliğini anlatabilmek bizim için kıymetli. Bu çerçevede 23 Nisan’da çocuklarla bir araya gelmekten mutluluk duyuyoruz. Çocuklarımızın yapmış olduğu tasarruf temalı resimleri Gemlik Bölge Müdürlüğümüzde sergileyerek daha da görünür kılıp, bu konuya dikkat çekmeyi hedefliyoruz” dedi. Şirketin düzenlemiş olduğu etkinliğe ise Gemlik İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Duran, Gemlik Atatürk İlkokulu Okul Müdürü Mehmet Bayrak ve Uludağ Elektrik yöneticileri katıldı.

Uludağ Elektrik’te dijital yıl Haber

Uludağ Elektrik’te dijital yıl

Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 5 milyonu aşkın kişiye hizmet veren Uludağ Elektrik sunduğu hizmetler ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor. Müşterilerine diledikleri yerden işlem yapma olanağı tanıyan Uludağ Elektrik, online işlem merkeziyle kullanıcı dostu bir deneyim sunuyor.Ayrıca online işlem merkezinin güncel yapısında birçok işlem dakikalarla ölçülebilecek sürelere indirilerek, ciddi bir zaman tasarrufu da sağlanıyor. 3 DAKİKADA ABONELİK Online işlem merkezinde kullanıcılar,işlem merkezlerinden yapılan tüm işlemleri zaman ve mekan sınırı olmadan dakikalar içerisinde yapabiliyor. Müşteriler, abonelik başlatma ve sonlandırma, fatura ödeme ve taksitlendirmegibi tüm işlemlerini bu kanal üzerinden yapabiliyor. Aboneliklerini 3 dakika içerisinde tamamlayıp, hızlıca işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar. Ayrıca fatura oluşturma seçeneği ile tüketim endekslerini girip, faturalarını ödeyebilecekleri gibi tüketim grafiği görüntüleme seçeneğinden önceki aylara ve yıllara dönük elektrik tüketimlerini inceleyebiliyorlar. Bilgilerini online işlem merkezi üzerinden güncelleyebilen kullanıcılar, güvence bedeli işlemlerini de bu kanaldan yürütebiliyorlar. Tüm bu kolaylıklardan yararlanabilmek için web tarayıcısı üzerinden www.uludagelektrik.com.tr linkinden online işlem merkezine gitmek gerekiyor. Müşteriler, kimlik ve abonelik bilgileriyle tüm işlemlerini online işlem merkezinden 7 gün 24 saat hızlı ve doğru bir şekilde yapabiliyor. Şirket dijital hizmet kanallarını aktif kullanmanın yanı sıra fiziksel ortamların konforunu ve şartlarını iyileştirmeye de devam ediyor. Şirket, 100’e yakın işlem merkezinin yanı sıra online işlem ve çağrı merkezi, mobil uygulama ve e-Devlet üzerinden de elektrikle ilgili işlemlerin yapılmasına olanak tanıyor. KAĞIT TÜKETİMİNİ AZALTMAK İÇİN ELEKTRONİK FATURA TEŞVİK EDİLİYOR Şirket son dönemde özellikle sürdürülebilir teknolojilere ve yenilenebilir kaynaklar üzerindeki çalışmalara odaklanıyor. İş süreçlerini tam entegre dijital bir platforma taşıyan şirketin, kağıt tüketimini azaltmak adına doğadan aldıklarını doğaya geri vermeyi hedeflediği projesiyle, her yıl bin ağaç doğayla buluşuyor. Şirket bu projesi kapsamında hizmet verdiği illerde Yeşil Dönüşüm Ormanları oluşturarak toplamda 4 bin ağacı doğaya kazandırdı. Şirketin müşterileri, online kanaldan elektrikle ilgili tüm işlemlerini gerçekleştirebilirken, şirketin müşterilerinin büyük çoğunluğu da elektronik faturayı tercih ediyor.Müşterilerini kağıt fatura yerine dijital faturayı tercih etmeleri konusunda da bilinçlendiren Uludağ Elektrik, 1,7 milyonu aşkın müşterisinin elektronik faturaya geçmesini sağlayarak, kağıt israfının önüne geçmeyi amaçlıyor.

Uludağ Elektrik, kadına yönelik şiddetle dikkat çekti Haber

Uludağ Elektrik, kadına yönelik şiddetle dikkat çekti

Uludağ Elektrik, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü çerçevesinde Bursa Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile iş birliği gerçekleştirdi. 3 milyon müşterisine ‘Kadına yönelik şiddete hep birlikte dur diyelim. Alo 183 Hattı ve KADES uygulaması yanınızda’ mesajlı faturaları ulaştıran Uludağ Elektrik, bu çalışması ile sosyal sorunlara yönelik bilinç oluşturuyor. Kadına yönelik şiddetin önlenmesi için farkındalık oluşturmayı hedefleyen Uludağ Elektrik, ışığı ve umudu simgeleyen turuncu rengini kullanarak hafta boyunca binasını da turuncu renklere büründürdü. Uludağ Elektrik, faaliyet gösterdiği şehirlerde düzenli olarak insana ve hayata değer katan sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştiriyor, çeşitli sivil toplum kuruluşları ile iş birliği yapıyor. Yüzde elliden fazla kadın çalışan oranına sahip olan şirket, kadınların toplum içerisinde yaşadığı sorunlara yönelik çalışmalarla tüm platformlarda farkındalık ışığı yakmaya çalışıyor. Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü çerçevesinde Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile iş birliği gerçekleştiren şirket, sosyal mesajları faturalarda ön plana çıkararak daha çok insana ulaşmasını sağlıyor. Kadın ve kız çocuklarına yönelik şiddetin önlenmesi ve ortadan kaldırılması için yapılan bu projelere destek vermeyi bir sorumluluk olarak gören Uludağ Elektrik, geçtiğimiz yıllarda da Kadın Destek Uygulaması ve UN Women Türkiye Ofisi’nin kampanyasına destek vermiş ve bina rengini turuncuya çevirmişti.

Uludağ Elektrik'te engelsiz hizmet Haber

Uludağ Elektrik'te engelsiz hizmet

Bu hat üzerinden görüntülü görüşme desteği sunan şirket, Engelliler Haftası çerçevesinde işitme ve konuşma engelli vatandaşlara tekrar bir bilgilendirme yaptı. Şirket, müşterilerinin engelsiz bir iletişim için bu hattı kullanarak işlemlerini gerçekleştirebileceklerini vurguladı. Uludağ Elektrik, 5 yıldır ‘İşaret Dili Görüşme Hattı’ hizmeti ile işitme ve konuşma engelli müşterilerine çözümler sunuyor. İşitme ve konuşma engelli vatandaşlar, 0555 0 646 646 numaralı İşaret Dili Görüşme Hattı’nı aradıklarında, işaret dili bilen müşteri temsilcisine bağlanıyorlar. Görüntülü yapılan görüşme çerçevesinde işitme ve konuşma engeli bulunan kişiler, tüm işlemlerini bu hat üzerinden gerçekleştirebiliyorlar. Abonelik ve fatura süreçleri ile ilgili detaylı bilgiye erişebiliyor, taleplerini ileterek sorularına yanıt alabiliyorlar. Projenin 5. yılı hakkında bilgilendirme yapan Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, “Engelli bireylerin hayatlarının kolaylaştırılması ve sosyal yaşamlarında herhangi bir işi tek başına yerine getirebilmeleri, çift yönlü iletişim kurabilme ve tüm müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap verebilme adına sektörünün ilki olan İşaret Dili Görüşme Hattı’mızı devreye almıştık. Elektrikle ilgili işlemler açısından baktığımızda tüm engelleri ortadan kaldırmak amacıyla yola çıktığımız görüntülü görüşme hattımız üzerinden işaret diliyle hizmet veren müşteri temsilcimiz, vatandaşların tüm işlemlerini yapabiliyor. Bu 5 yıl içerisinde engelli vatandaşlarımızdan oldukça olumlu dönüşler aldık ve bu sayede vatandaşlarımız ile gönül bağımızı güçlendirdik. Toplumsal hizmet eşitliği noktasında şuur oluşturmak amacıyla yaptığımız projenin başarılı olması da bizi mutlu ediyor” dedi. Uludağ Elektrik’in 5 yıl önce devreye aldığı İşaret Dili Görüşme Hattı’nın, Türkiye Engelsiz Bilişim Platformu’ndan da ödülü bulunuyor. Şirket sadece bu hat üzerinden değil, Engelsiz Müzik Korosu ile de müziğin birleştirici gücünden yararlanıyor. Şirketin hem çalışanları hem engelli müzisyenlerden oluşan Engelsiz Müzik Korosu’nun gelirleri yapılan her konser sonrası engelli vatandaşlara bağışlanıyor.

Uludağ Elektrik'ten depremzedelere hoş geldin paketi Haber

Uludağ Elektrik'ten depremzedelere hoş geldin paketi

Uludağ Elektrik, depremden etkilenen bölgelerden gelerek Güney Marmara'ya yerleşen ve abonelik yapmak için işlem merkezlerine gelen depremzedeleri, ihtiyaç ürünlerinin yer aldığı "hoşgeldin" paketiyle karşılıyor. Şirket, hizmet alanı içerisinde yer alan Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova'ya gelen afetzedelere, abonelik işlemleri için geldikleri müşteri merkezlerinde ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir "hoşgeldin" paketi sunuyor. İçerisinde hijyen ve bakım malzemeleriyle, çocuklar için boyama kitabı ile boya kalemlerinin bulunduğu paketin üzerinde ise "Ülkemizde meydana gelen depremden dolayı büyük üzüntü duyuyoruz. Bu zor günleri hep birlikte atlatacak ve yaralarımızı birlikte saracağız. Şehrimize hoşgeldiniz. Yeni yerinizde sağlıkla oturmanızı dileriz." mesajı yer alıyor. Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, şirket binasında gazetecilere yaptığı açıklamada, ülkede çok büyük bir afet yaşandığını anımsatarak, şirket olarak depremin ilk anından itibaren bölgedeki ihtiyaçların giderilmesi noktasında ellerinden geleni yapmaya başladıklarını ifade etti. İlk etapta şartların ağırlığı nedeniyle hayati malzemelerin bölgeye ulaştırılmasına katkıda bulunduklarını aktaran Aytac, "Yine grup olarak hem arama kurtarma ekiplerine hem de tekrar şehirlerde hayatın canlanmasında ekiplerimiz halen orada görevlerini sürdürüyorlar. Tabii deprem sadece şu an o bölgeyi değil, ikameti orada olup başka bölgelere geçen vatandaşlarımızı da derin bir şekilde etkiledi. Bölgemizde de gerek otellerde, yurtlarda, misafirhanede bazı vatandaşlarımız kalıyor ama bazıları da artık kalıcı olarak ikametgahlarını buraya taşıdıklarından elektrik abonelikleri işlemlerini gerçekleştiriyorlar." diye konuştu. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun (EPDK) aldığı karar gereği aboneliklerin ücretsiz bir şekilde yapıldığını dile getiren Aytac, şunları kaydetti: "Biz de şirket olarak bölgemize gelen depremzedelere 'hoşgeldin' demek, onların yanlarında olduğumuzu hissettirmek, morallerini yükseltmek için bir 'hoşgeldin' paketi hazırladık. Bunun içerisinde hem acil, evde ihtiyaçlarını giderecek şekilde hijyen paketleri, temizlik malzemeleri, havlu gibi malzemeler bulunuyor hem de bir yandan öğrencilerle beraber geldiler. Dolayısıyla onlara yönelik boyama kitapları ve kalemlerini, defter gibi kırtasiye malzemelerini de içeriyor." Aytac, afetzedelerin kendilerini bir nebze de olsun evlerinde hissetmelerini sağlamak için bu çalışmayı yaptıklarını belirterek, "Çok güzel dönüşler de alıyoruz. Bölgemizde onları misafir ettiğimiz süre boyunca da gerek elektrik faturalarının ödenmesinde gerek bölgede kalıcı projelerin hayata geçirilmesinde hep yanlarında olacağız." ifadelerini kullandı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.