Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyoncularına Suudilerden büyük ilgi
Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyoncularına Suudilerden büyük ilgi
Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyoncuları Suudi Arabistan'da büyük ilgi gördü.
Haber Giriş Tarihi: 21.11.2024 11:55
Haber Güncellenme Tarihi: 21.11.2024 12:02
Kaynak:
Haber Merkezi
Bursa, Türkiye'nin bebe ve çocuk giyim sektöründe en büyük üretici şehirlerinden biri olarak, Suudi Arabistan pazarında da güçlü bir varlık göstermeyi hedefliyor.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve Ticaret Bakanlığı'nın desteğiyle gerçekleştirilen organizasyon kapsamında, Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyonu üreticileri, Suudi Arabistan’ın Cidde şehrinde önemli iş görüşmeleri yaptı. Sektörün önde gelen 50 firması, Suudi iş insanlarından büyük ilgi gördü.
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, “Bu organizasyonla, sektördeki firmalarımızın küresel pazarlarda daha güçlü bir şekilde yer almasını sağlamak istiyoruz” diyerek, ihracatın artırılmasının önemine dikkat çekti. 2023 yılı itibariyle Türkiye ile Suudi Arabistan arasındaki ticaret hacmi 6,5 milyar dolara ulaşırken, önümüzdeki yıllarda bu rakamın 10 milyar dolara çıkması hedefleniyor.
Suudi Arabistan pazarına yönelik yoğun ilgi, 4-5 yıl önce yaşanan ticaret sıkıntılarının ardından yeniden canlanmaya başladı. BEKSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Servet Yılmaz, “Suudi pazarı ile ticaretin durduğu dönemi geride bıraktık. Yeni konseptlerimizle bu pazarda yeniden güçlü bir varlık gösterdik” dedi.
Görüşmelerde, Suudi Arabistan'dan gelen firmalar, Bursa’nın yüksek kalite ve özgün tasarımlara sahip ürünlerine büyük ilgi gösterdi. Alessayi Kids CEO’su Abdullah Baaqıl, “Bursa’nın bu kadar büyük üreticilere sahip olduğunu bilmiyorduk. Burada çok çeşitli ve kaliteli ürünler gördük. Ticaretimizin daha da artacağına inanıyoruz” ifadelerini kullandı.
Bursalı firmalar, bu organizasyon sayesinde Suudi Arabistan pazarında önemli bir boşluğu doldurmayı hedefliyor ve ürünlerine olan ilgi, önümüzdeki dönemde ticaretin daha da büyümesine olanak sağlayacak gibi görünüyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyoncularına Suudilerden büyük ilgi
Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyoncuları Suudi Arabistan'da büyük ilgi gördü.
Bursa, Türkiye'nin bebe ve çocuk giyim sektöründe en büyük üretici şehirlerinden biri olarak, Suudi Arabistan pazarında da güçlü bir varlık göstermeyi hedefliyor.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve Ticaret Bakanlığı'nın desteğiyle gerçekleştirilen organizasyon kapsamında, Bursalı bebe ve çocuk konfeksiyonu üreticileri, Suudi Arabistan’ın Cidde şehrinde önemli iş görüşmeleri yaptı. Sektörün önde gelen 50 firması, Suudi iş insanlarından büyük ilgi gördü.
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, “Bu organizasyonla, sektördeki firmalarımızın küresel pazarlarda daha güçlü bir şekilde yer almasını sağlamak istiyoruz” diyerek, ihracatın artırılmasının önemine dikkat çekti. 2023 yılı itibariyle Türkiye ile Suudi Arabistan arasındaki ticaret hacmi 6,5 milyar dolara ulaşırken, önümüzdeki yıllarda bu rakamın 10 milyar dolara çıkması hedefleniyor.
Suudi Arabistan pazarına yönelik yoğun ilgi, 4-5 yıl önce yaşanan ticaret sıkıntılarının ardından yeniden canlanmaya başladı. BEKSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Servet Yılmaz, “Suudi pazarı ile ticaretin durduğu dönemi geride bıraktık. Yeni konseptlerimizle bu pazarda yeniden güçlü bir varlık gösterdik” dedi.
Görüşmelerde, Suudi Arabistan'dan gelen firmalar, Bursa’nın yüksek kalite ve özgün tasarımlara sahip ürünlerine büyük ilgi gösterdi. Alessayi Kids CEO’su Abdullah Baaqıl, “Bursa’nın bu kadar büyük üreticilere sahip olduğunu bilmiyorduk. Burada çok çeşitli ve kaliteli ürünler gördük. Ticaretimizin daha da artacağına inanıyoruz” ifadelerini kullandı.
Bursalı firmalar, bu organizasyon sayesinde Suudi Arabistan pazarında önemli bir boşluğu doldurmayı hedefliyor ve ürünlerine olan ilgi, önümüzdeki dönemde ticaretin daha da büyümesine olanak sağlayacak gibi görünüyor.
Kaynak: Haber Merkezi
Son Haberler
Marna Group'tan Mudanya Üniversitesi’ne ziyaret
Yüzde 80 oranında zam! Bursa'da ciğer karaborsaya düştü
Bursa'nın da bulunduğu 32 ilde eş zamanlı operasyon! 114 gözaltı kararı