Bursa Mudanya'da hizmet kalitesi teknolojik imkanlarla güçlendiriliyor
Bursa Mudanya'da hizmet kalitesi teknolojik imkanlarla güçlendiriliyor
Mudanya Belediyesi tarafından kurulan 'Mudanya Belediyesi Çözüm Masası' ile hizmet kalitesi teknolojik imkanlarla güçlendirilecek.
Haber Giriş Tarihi: 14.08.2024 09:56
Haber Güncellenme Tarihi: 14.08.2024 09:58
Kaynak:
Haber Merkezi
Mudanya Belediyesi, vatandaşlarla belediyenin iletişimini kolaylaştıracak yeni bir adım daha attı.
Vatandaşların talep ve önerilerine hızlı bir şekilde ulaşmak ve etkin çözüm bulmak adına “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası” adlı bir WhatsApp Hattı oluşturuldu.
Halk Masası ve sosyal medya üzerinden ulaşan talep ve önerilerin dışında, Mudanyalılar 444 8 922 numaralı WhatsApp Hattı üzerinden fotoğraf ve görüntüleri hızlı bir şekilde belediyeye ulaştırabilecek.
Sosyal medya hesaplarının da entegre edildiği sistem sayesinde, belediyeye ulaştırılan istek ve öneriler anlık olarak ilgili birime elektronik olarak bildirilirken, birimlerden gelen cevaplar yine hızlı bir şekilde vatandaşlara aktarılıyor.
Hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek olan çözüm masası, mesai saatleri dışında gelen talepleri de otomatik olarak sisteme kayıt edecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Mudanya'da hizmet kalitesi teknolojik imkanlarla güçlendiriliyor
Mudanya Belediyesi tarafından kurulan 'Mudanya Belediyesi Çözüm Masası' ile hizmet kalitesi teknolojik imkanlarla güçlendirilecek.
Mudanya Belediyesi, vatandaşlarla belediyenin iletişimini kolaylaştıracak yeni bir adım daha attı.
Vatandaşların talep ve önerilerine hızlı bir şekilde ulaşmak ve etkin çözüm bulmak adına “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası” adlı bir WhatsApp Hattı oluşturuldu.
Halk Masası ve sosyal medya üzerinden ulaşan talep ve önerilerin dışında, Mudanyalılar 444 8 922 numaralı WhatsApp Hattı üzerinden fotoğraf ve görüntüleri hızlı bir şekilde belediyeye ulaştırabilecek.
Sosyal medya hesaplarının da entegre edildiği sistem sayesinde, belediyeye ulaştırılan istek ve öneriler anlık olarak ilgili birime elektronik olarak bildirilirken, birimlerden gelen cevaplar yine hızlı bir şekilde vatandaşlara aktarılıyor.
Hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek olan çözüm masası, mesai saatleri dışında gelen talepleri de otomatik olarak sisteme kayıt edecek.
Kaynak: Haber Merkezi
Son Haberler
Hadise Şenol Sönmez ile aşkını Instagram’da ilan etti
Bursa'da narkotik suçlarla mücadele faaliyetlerine büyük katılım
Yasemin Sakallıoğlu Londra’da tarihi bir gösteriye imza attı