Bursa’da Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Rehber Öğretmenler Buluşması
Bursa’da Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Rehber Öğretmenler Buluşması
Bursa'da düzenlenen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Rehber Öğretmenler Buluşması, MEB Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu'nun katılımıyla gerçekleştirildi. Etkinlikte, öğrenci odaklı eğitim ve eleştirel düşünme becerilerinin önemi vurgulandı.
Haber Giriş Tarihi: 25.10.2024 22:23
Haber Güncellenme Tarihi: 25.10.2024 22:26
Muhabir:
Fethiye AKIN
Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Rehber Öğretmenler Buluşması, MEB Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu ve diğer eğitim idarecilerinin katılımıyla BTSO Oğuz Kağan Köksal Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.
MEB Genel Müdürü Savaşçı, son dönemde Bakanlığın en önemli odak noktalarından birinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında geliştirilen öğretim programları olduğunu belirtti. Bu modelin, öğrencilere gerçek yaşam problemleri üzerinden eleştirel ve analitik düşünme becerileri kazandırmayı amaçladığını ifade etti.
HEDEF ERDEMLİ BİREYLER YETİŞTİRMEK
Savaşçı, programların sadeleştirilerek ders sürelerinin daha verimli kullanılmasını sağladıklarını açıkladı. "Köklerden geleceğe" prensibiyle oluşturulan modelin, akıl, kalp ve estetik değerleri bir arada harmanlayarak erdemli bireyler yetiştirmeyi hedeflediğini vurguladı. Öğretmen geri bildirimlerinin, programın sürekli gelişimine katkı sağladığını dile getirerek, öğretmenlerin bu başarının anahtarı olduğunu belirtti.
AKRAN DOSTLUĞU PROJESİNE YOĞUN İLGİ
Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu ise Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile öğrenci odaklı bir yaklaşım benimsediklerini ifade etti. Yeni müfredatın, çocukların oyun oynama, okuma ve sosyalleşme süreçlerini destekleyerek günümüz ihtiyaçlarına uygun hale getirildiğini belirtti. Alireisoğlu, "Akran dostluğu projemiz, öğrencilerimizin yoğun ilgi gösterdiği önemli bir çalışma" diyerek bu anlayışı pekiştirdiklerini ekledi. Velilerin ve öğretmenlerin görüşlerini almak için düzenli olarak bir araya geldiklerini, eğitimdeki dönüşüm sürecinde rehber öğretmenlerle iş birliği yapmayı amaçladıklarını söyledi.
Eğitimdeki dönüşümün Bursa’da başarıyla sürdürülmesi gerektiğine dikkat çeken Alireisoğlu, velilerden alınan 1800 sorunun eğitim süreçlerine dair farklı perspektifler sunduğunu ifade etti. Çocukların eleştirel düşünme becerilerini geliştirerek güçlü bireyler olarak yetişmelerinin hedeflendiğini vurguladı. Program, hediye takdimi ile sona erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa’da Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Rehber Öğretmenler Buluşması
Bursa'da düzenlenen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Rehber Öğretmenler Buluşması, MEB Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu'nun katılımıyla gerçekleştirildi. Etkinlikte, öğrenci odaklı eğitim ve eleştirel düşünme becerilerinin önemi vurgulandı.
Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Rehber Öğretmenler Buluşması, MEB Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu ve diğer eğitim idarecilerinin katılımıyla BTSO Oğuz Kağan Köksal Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.
MEB Genel Müdürü Savaşçı, son dönemde Bakanlığın en önemli odak noktalarından birinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında geliştirilen öğretim programları olduğunu belirtti. Bu modelin, öğrencilere gerçek yaşam problemleri üzerinden eleştirel ve analitik düşünme becerileri kazandırmayı amaçladığını ifade etti.
HEDEF ERDEMLİ BİREYLER YETİŞTİRMEK
Savaşçı, programların sadeleştirilerek ders sürelerinin daha verimli kullanılmasını sağladıklarını açıkladı. "Köklerden geleceğe" prensibiyle oluşturulan modelin, akıl, kalp ve estetik değerleri bir arada harmanlayarak erdemli bireyler yetiştirmeyi hedeflediğini vurguladı. Öğretmen geri bildirimlerinin, programın sürekli gelişimine katkı sağladığını dile getirerek, öğretmenlerin bu başarının anahtarı olduğunu belirtti.
AKRAN DOSTLUĞU PROJESİNE YOĞUN İLGİ
Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu ise Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile öğrenci odaklı bir yaklaşım benimsediklerini ifade etti. Yeni müfredatın, çocukların oyun oynama, okuma ve sosyalleşme süreçlerini destekleyerek günümüz ihtiyaçlarına uygun hale getirildiğini belirtti. Alireisoğlu, "Akran dostluğu projemiz, öğrencilerimizin yoğun ilgi gösterdiği önemli bir çalışma" diyerek bu anlayışı pekiştirdiklerini ekledi. Velilerin ve öğretmenlerin görüşlerini almak için düzenli olarak bir araya geldiklerini, eğitimdeki dönüşüm sürecinde rehber öğretmenlerle iş birliği yapmayı amaçladıklarını söyledi.
Eğitimdeki dönüşümün Bursa’da başarıyla sürdürülmesi gerektiğine dikkat çeken Alireisoğlu, velilerden alınan 1800 sorunun eğitim süreçlerine dair farklı perspektifler sunduğunu ifade etti. Çocukların eleştirel düşünme becerilerini geliştirerek güçlü bireyler olarak yetişmelerinin hedeflendiğini vurguladı. Program, hediye takdimi ile sona erdi.
Kaynak: Fethiye AKIN
Son Haberler
Geçici koruma altındaki Suriyelilerle ilgili gerçek dışı iddialara yanıt
Bursa yol durumu | Bu yollar trafiğe kapatılacak! 22 Kasım 2024
Usulsüz çakar kullananlara yeni cezalar! Tekrarlanırsa 2 katına çıkacak