Bursa'da Beko servisi arıza ücreti alıp fatura vermediği iddiasıyla gündemde
Bursa'da Beko servisi arıza ücreti alıp fatura vermediği iddiasıyla gündemde
Bursa'da, Beko'nun yetkili servisi tarafından arıza tespiti ücreti alınarak fatura düzenlenmemesi, tüketici hakları ihlali olarak değerlendirildi.
Haber Giriş Tarihi: 08.01.2025 18:41
Haber Güncellenme Tarihi: 08.01.2025 19:09
Kaynak:
İHA
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, bir tüketici, beyaz eşya markası Beko'nun yetkili servisi tarafından arıza tespiti için ücret alındığını ve bu ücretin faturalandırılmadığını öne sürdü. 4 yıl önce aldığı temizlik robotunun arızalanması üzerine servise başvuran U.U. adlı tüketici, servisin 300 TL arıza tespit ücreti talep ettiğini, ancak sonrasında cihazın bataryasının değişmesi gerektiği ve bunun ücretinin 6 bin TL olduğu bilgisi verildiğini iddia etti. Tüketici, servisin cihazı tamir etmeden önce batarya ücreti talep etmesini ve arıza tespit ücreti alındığı halde fatura düzenlenmemesini eleştirdi.
Bursa Tüketiciler Derneği Genel Başkanı Sıtkı Yılmaz, arıza tespit ve onarım ücretlerinin ayrı ayrı talep edilmesinin tüketici haklarına aykırı olduğunu belirtti. Yılmaz, servis hizmeti alınırken mutlaka fatura ve servis belgesi alınması gerektiğini vurgulayarak, faturasız hizmetlerin tüketiciyi mağdur ettiğini ve yasal hak arama süreçlerini engellediğini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'da Beko servisi arıza ücreti alıp fatura vermediği iddiasıyla gündemde
Bursa'da, Beko'nun yetkili servisi tarafından arıza tespiti ücreti alınarak fatura düzenlenmemesi, tüketici hakları ihlali olarak değerlendirildi.
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, bir tüketici, beyaz eşya markası Beko'nun yetkili servisi tarafından arıza tespiti için ücret alındığını ve bu ücretin faturalandırılmadığını öne sürdü. 4 yıl önce aldığı temizlik robotunun arızalanması üzerine servise başvuran U.U. adlı tüketici, servisin 300 TL arıza tespit ücreti talep ettiğini, ancak sonrasında cihazın bataryasının değişmesi gerektiği ve bunun ücretinin 6 bin TL olduğu bilgisi verildiğini iddia etti. Tüketici, servisin cihazı tamir etmeden önce batarya ücreti talep etmesini ve arıza tespit ücreti alındığı halde fatura düzenlenmemesini eleştirdi.
Bursa Tüketiciler Derneği Genel Başkanı Sıtkı Yılmaz, arıza tespit ve onarım ücretlerinin ayrı ayrı talep edilmesinin tüketici haklarına aykırı olduğunu belirtti. Yılmaz, servis hizmeti alınırken mutlaka fatura ve servis belgesi alınması gerektiğini vurgulayarak, faturasız hizmetlerin tüketiciyi mağdur ettiğini ve yasal hak arama süreçlerini engellediğini ifade etti.
Kaynak: İHA
Son Haberler
Osmangazi Belediyesi Ocak Ayı Meclis Toplantısı gerçekleştirildi
Mimarlar Odası Bursa Şubesi 2025 hedeflerini açıkladı!
Balıkesir’de namaz ne zaman kılınacak? 9 Ocak 2025| Namaz vakitleri burada!