Başkan Taban: ‘Vatandaşların memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz’
Başkan Taban: ‘Vatandaşların memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz’
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, "Bereket Sofrası" buluşmalarını sürdürüyor. Bu etkinlik kapsamda başkan Taban, Halit Paşa Camiinde Süleymaniye Mahallesi sakinleriyle buluştu.
Haber Giriş Tarihi: 31.01.2025 12:42
Haber Güncellenme Tarihi: 31.01.2025 12:43
Muhabir:
Fethiye AKIN
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, beraberindeki Belediye Başkan Yardımcıları, AK Partili yöneticiler ve Meclis Üyelerinin katılımıyla Halit Paşa Camiinde Süleymaniye Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek vatandaşların sorunlarını dinledi.
SABAH NAMAZININ ARDINDAN KAHVALTI
Bereket Sofrası etkinliği, sabah namazının kılınmasıyla başladı. Halit Paşa Camii'nde sabah namazını eda eden cemaat, ardından hep birlikte kahvaltı sofrasına geçti.
Kahvaltıda zeytin, peynir ve simit gibi geleneksel lezzetler yer aldı.
Samimi bir sohbet ortamı oluştuğu etkinlikte Başkan Taban ve mahalle sakinleri, Süleymaniye Mahallesi'nin ve bölgenin genel sorunlarını konuştu.
BAŞKAN TABAN’DAN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
Taban, her hafta Cuma sabahları bir mahallede, bir camide Bereket Sofrası adı altında buluşmalar düzenlediklerini söyledi. Katılımlarından dolayı vatandaşlara teşekkür eden Taban, bu buluşmaların aynı zamanda mahalle sakinlerinin sorularını yanıtlayıp, onların taleplerini dinleme fırsatı sunduğunu belirtti. Ayrıca, bu etkinliklerin mahallelerin eksikliklerini bizzat yerinde duymalarına vesile olduğunu vurguladı.
‘VATANDAŞLARDAN GELEN BİLDİRİMLER ÖNEMLİ’
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, vatandaşların öneri ve şikayetlerini iletmesinin önemine değinerek, sorunların birlikte çözülebileceğini vurguladı. 153 ve 05301573000 numaralı WhatsApp hatları üzerinden vatandaşların her zaman kendilerine ulaşabileceğini hatırlattı. Toplu taşımada 60 bine yakın yolcu taşındığı için her otobüs hakkında anında bilgi almanın zorluğuna değinen Başkan Taban, vatandaşlardan gelen bildirimlerin kendileri için çok değerli olduğunu ve sorunların çözümü için ilgili birimlerle sürekli iletişim halinde olduklarını belirtti. Her şikayeti çözüme kavuşturmak ve vatandaşların memnuniyetini sağlamak için çalıştıklarını ifade eden Başkan Taban, vatandaşların sahada gördükleri eksikleri bildirmesinin kendileri için çok değerli olduğunu ve bu sayede hızlı çözümler üretebileceklerini sözlerine ekledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Bursa Hayat Gazetesi
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Taban: ‘Vatandaşların memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz’
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, "Bereket Sofrası" buluşmalarını sürdürüyor. Bu etkinlik kapsamda başkan Taban, Halit Paşa Camiinde Süleymaniye Mahallesi sakinleriyle buluştu.
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, beraberindeki Belediye Başkan Yardımcıları, AK Partili yöneticiler ve Meclis Üyelerinin katılımıyla Halit Paşa Camiinde Süleymaniye Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek vatandaşların sorunlarını dinledi.
SABAH NAMAZININ ARDINDAN KAHVALTI
Bereket Sofrası etkinliği, sabah namazının kılınmasıyla başladı. Halit Paşa Camii'nde sabah namazını eda eden cemaat, ardından hep birlikte kahvaltı sofrasına geçti.
Kahvaltıda zeytin, peynir ve simit gibi geleneksel lezzetler yer aldı.
Samimi bir sohbet ortamı oluştuğu etkinlikte Başkan Taban ve mahalle sakinleri, Süleymaniye Mahallesi'nin ve bölgenin genel sorunlarını konuştu.
BAŞKAN TABAN’DAN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
Taban, her hafta Cuma sabahları bir mahallede, bir camide Bereket Sofrası adı altında buluşmalar düzenlediklerini söyledi. Katılımlarından dolayı vatandaşlara teşekkür eden Taban, bu buluşmaların aynı zamanda mahalle sakinlerinin sorularını yanıtlayıp, onların taleplerini dinleme fırsatı sunduğunu belirtti. Ayrıca, bu etkinliklerin mahallelerin eksikliklerini bizzat yerinde duymalarına vesile olduğunu vurguladı.
‘VATANDAŞLARDAN GELEN BİLDİRİMLER ÖNEMLİ’
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, vatandaşların öneri ve şikayetlerini iletmesinin önemine değinerek, sorunların birlikte çözülebileceğini vurguladı. 153 ve 05301573000 numaralı WhatsApp hatları üzerinden vatandaşların her zaman kendilerine ulaşabileceğini hatırlattı. Toplu taşımada 60 bine yakın yolcu taşındığı için her otobüs hakkında anında bilgi almanın zorluğuna değinen Başkan Taban, vatandaşlardan gelen bildirimlerin kendileri için çok değerli olduğunu ve sorunların çözümü için ilgili birimlerle sürekli iletişim halinde olduklarını belirtti. Her şikayeti çözüme kavuşturmak ve vatandaşların memnuniyetini sağlamak için çalıştıklarını ifade eden Başkan Taban, vatandaşların sahada gördükleri eksikleri bildirmesinin kendileri için çok değerli olduğunu ve bu sayede hızlı çözümler üretebileceklerini sözlerine ekledi.
Kaynak: Fethiye AKIN
Son Haberler
Kira geliri olanlar dikkat! Beyanname süreci yarın başlıyor!
Bursaspor, taraftar desteğiyle güçleniyor! Başkan Çelik’ten açıklama
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde su kesintisi yapılacak!