Hepsiburada, "Efsane Kasım" kampanyası ile tüketicilere 8 milyar lira üzerinde tasarruf sağlarken, platform üzerinden saniyede 12 ürün satıldı. Şirketin açıklamasına göre, 11 Kasım, en yüksek günlük sipariş ve ciro rakamlarına ulaşılan gün oldu. Beyaz eşya, halı yıkama makineleri ve altın gibi ürünler, geçen yıla göre satışlarını en çok artıran kategoriler arasında yer aldı.
Küçük ev aletleri, moda, süpermarket ve kozmetik ürünleri de en çok talep gören alanlar oldu. Kasım ayında en yoğun alışveriş günü Pazartesi günüydü, kullanıcılar ise en çok 17.00-18.00 arasında alışveriş yaptı. Şehir bazında, İstanbul, Ankara ve İzmir'in ardından Bursa en çok alışveriş yapılan il oldu.
Platform, kasım boyunca 500 milyondan fazla ziyaret aldı ve 11 Kasım'da ziyaretçi sayısı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 20 arttı. Robot süpürgeler ve halı yıkama makinelerinin satışları önemli bir artış gösterdi. Elektronik ürünlerden cep telefonları, bilgisayarlar ve televizyonlar en çok tercih edilen ürünler arasında yer aldı.
22 ayar altın bilezik, en çok satış yapan ürünlerden biri olurken, moda kategorisinde triko kazaklar ve büyük beden giysiler ilgi gördü. Anne-bebek kategorisinde ise anne sütü artırıcı ürünler ve temizlik malzemeleri öne çıktı.
Kampanya boyunca 650 bin kampanya gerçekleştirildi ve toplam satışların yüzde 69'u iş ortakları tarafından yapıldı. Ayrıca, HepsiJET araçları 11 milyon kilometre yol alarak dakikada 606 teslimat gerçekleştirdi. Kartsız taksitli ödeme yöntemleri, alışveriş sepetlerinin yıl ortalamasının yüzde 72 daha yüksek olmasına neden oldu.