Aile Bakanlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları kapsamında birçok farklı şehirde personel alımı yapacağının müjdesini verdi. KPSS’siz personel alımı yapılacak işler; Büro görevlisi, Yardımcı Hizmetli, Muhasebeci, Şoför, Temizlik Görevlisi, Koordinatör, Büro Görevlisi, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi, Eğitim personeli, Evde Yaşlı – Hasta bakım ve temizliği personeli olarak yapılacak olan alımla alakalı olarak birçok aday detayları merak ediyor. Alımların hangi şehirlerde yapılacağı da merak konusu.
SYDV PERSONEL ALIMI BAŞVURULAR NASIL YAPILIR?Aile Bakanlığı SYDV personel memur alımı yapacağını duyurdu ve ilanları İŞKUR’un Kurum Dışı Kamu İşçi İlanları bölümünde yayınladı. Başvurularla alakalı olarak vakıflara şahsen yapılması isteniyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı yapacağı personel alımı ilanlarını yayınladı. ASHB bağlı olan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma vakıfları bünyesinde bulunan personel eksikliği karşılamak için değişik kadrolarda Memur Alımı ve Personel alımı yapacak. Bu kapsamda yayınlanmış olan 7 farklı şehir için başvurular başladı.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı bünyesinde yer alan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları için personel eksikliği gidermek için birçok farklı şehirde yer alan Vakıflarda görevlendirilmek için Personel Alımı ve Memur Alımı iş ilanları yayınları. İşte alım yapılacak şehirlerden bazıları şöyledir; Bursa, İstanbul, Bolu, Trabzon ve Samsun. Başvuru şartları ise şu şekilde sıralanıyor;
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olunması, Kamu haklarıyla ilgili herhangi bir mahrumiyetin olmaması, Görevi yapmaya mani olabilecek herhangi bir sağlık problemi olmaması, Yapılacak güvenlik soruşturması kapsamında ve arşiv araştırmasından olumsuz sonuç alınmaması, 18 yaşını doldurmuş olmak, En az İlkokul mezunu olunması, Erkek adaylar için askerliğini yapmış ya da askerlik ile bir bağı olmamak,