Engelli bireyler, günlük yaşamlarının her alanında olduğu gibi, elektrik hizmetlerine erişimde ve bu hizmetlerle ilgili iletişim kurmada önemli engellerle karşılaşıyorlar.
İşitme engelli bireyler için elektrik faturalarını ödemek ve abonelik işlemlerini gerçekleştirmek büyük bir zorluktu.
Uludağ Elektrik, bu sorunu çözmek için 6 yıl önce hayata geçirdiği İşaret Dili Görüşme Hattı ile fark yaratıyor.
0555 0 646 646 numaralı hattı arayan engelli vatandaşlar, işaret dili bilen uzman tercümanlarla görüntülü görüşme yaparak elektrikle ilgili tüm sorularına cevap bulabiliyor.
Bu hizmet sayesinde engelli bireyler, elektrik hizmetlerine daha kolay erişerek hayatlarını kolaylaştırıyor.
'TOPLUMA DEĞER KATMAYA DEVAM EDECEĞİZ'Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan yaptığı açıklamada;
'Uludağ Elektrik olarak, topluma eşit ve erişilebilir hizmet sunmanın sadece bir zorunluluk değil, aynı zamanda sorumluluğumuzun bir parçası olduğuna inanıyoruz. İşitme engelli vatandaşlarımızın elektrik hizmetlerine erişim sağlarken yaşadıkları iletişim sorunlarını çözmek amacıyla başlattığımız İşaret Dili Görüşme Hattı, toplumsal katılımı ve hizmet eşitliğini artırma hedefimizin önemli bir adımıdır. Bu proje, yalnızca engelli bireylerin yaşamını kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda tüm müşterilerimize eşit ve kaliteli hizmet sunma ilkemizi güçlendiriyor. Erişilebilirliğin tüm bireyler için bir hak olduğunun bilincindeyiz ve bu bilinçle çalışmalarımızı sürdürerek, topluma değer katmaya devam edeceğiz.' dedi.