UEDAŞ abonelik başvuru nasıl yapılır? sorusu arama motorlarında başvuru yapmak isteyen vatandaşlar tarafından merak edilerek araştırılan sorular arasında yer alıyor. Peki, merak edilerek araştırılan UEDAŞ abonelik başvuru nasıl yapılır? sorusunun yanıtı nedir? İşte detaylı UEDAŞ abonelik başvuru rehberi...
UEDAŞ ABONELİK BAŞVURU NASIL YAPILIR?Uludağ Elektrik'e yeni abonelik veya abonelik adres değişikliği işlemleri için gerekli belgeleri ve adımları detaylı bir şekilde inceleyeceğiz.
Gerekli Belgeler:
Yeni Eve Taşınıyorum ve Faal Bir Abonelik Bulunmuyor:
Sözleşme No veya Sayaç Seri Numarası: Taşınacağınız eve ait elektrik faturası veya sayaç seri numarası (elektrik sayacınızın barkodunda yer alan numara)
T.C. Kimlik Numarası Beyanı: Kiracı iseniz mülkiyetin kime ait olduğuna dair beyan
Güvence Bedeli: Güvence bedelini hesaplamak için Uludağ Elektrik Güvence Bedeli Hesaplama sayfasını ziyaret edin.
DASK Poliçe Numarası: Geçerliliği devam eden Zorunlu Deprem Sigortası
Yeni Eve Taşınıyorum ve Faal Bir Abonelik Bulunuyor:
Sözleşme No veya Sayaç Seri Numarası: Taşınacağınız eve ait elektrik faturası veya sayaç seri numarası (elektrik sayacınızın barkodunda yer alan numara)
T.C. Kimlik Numarası Beyanı: Kiracı iseniz ev sahibinin T.C. kimlik numarası beyanı
Kullanım Yerinin Kullanım Hakkına Sahip Olunduğuna Dair Belge: Kira kontratı gibi bir belge
Güvence Bedeli: Güvence bedelini hesaplamak için Uludağ Elektrik Güvence Bedeli Hesaplama sayfasını ziyaret edin.
DASK Poliçe Numarası: Geçerliliği devam eden Zorunlu Deprem Sigortası
Ek Bilgiler:
Adınıza bir başkası başvuruda bulunacak ise Noter onaylı vekaletname ve vekilin kimlik fotokopisi gereklidir.Abonelik işlemleri için Uludağ Elektrik'in 444 6 646 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayabilir, Uludağ Elektrik Online İşlem Merkezi üzerinden işlem yapabilir veya size en yakın Uludağ Elektrik Müşteri İşlem Merkezlerine başvurabilirsiniz.