BUÜ Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Tasarım Bölümü öğrencileri, 'Bitirme Projesi' kapsamında kendi markalarını oluşturdu. Toplam 14 marka tasarlanarak ulusal ve uluslararası pazarda sunulacak.
Haber Giriş Tarihi: 11.06.2024 12:10
Haber Güncellenme Tarihi: 11.06.2024 12:10
Kaynak:
BUÜ-Bülten
Bursa Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Tasarım Bölümü Grafik Tasarım Programı öğrencileri, “Bitirme Projesi” dersi kapsamında kendi markalarını oluşturdu.
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Mehmet Karahan tarafından desteklenen projeler kapsamında; arama kurtarma droneları, dijital oyunlar, çocuk kitabı, gıda ürünleri ve dekoratif ürünler dahil olmak üzere toplam 14 marka tasarlanarak marka haline getirildi. Geniş bir yelpazede hayata geçirilen ürünlerin ulusal ve uluslararası pazarda piyasaya sunulması hedefleniyor. Teknik Bilimler MYO açık hava sergi alanında kurulan stantlarda sergilenen markalar, BUÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftçi, Teknik Bilimler MYO Müdürü Prof. Dr. Mehmet Karahan ile beraberinde BTSO Yönetim Kurulu Üyesi, DEMSIAD Başkanı Alptekin Şahintürk, Sancak Etiket Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Güven, akademisyenler ve öğrenciler tarafından ziyaret edilerek büyük beğeni kazandı.
MARKA SÜRECİNİ DENEYİMLİYORLAR
Dr. Erhan Mutlugün tarafından yürütülen “Bitirme Projesi” dersi kapsamında öğrenciler iki yıllık eğitimlerinde edindikleri bilgi, pratik ve deneyimleri sergilemek için öncelikle bir ürün ve ya hizmet kolu seçerek projelerini üretiyor. Gençler “Marka ve Kurumsal Kimlik” oluşturma sürecinde ise; marka ismi oluşturmayı, logo ve ambalaj tasarımını, baskı tekniklerini, 3D modellemelerini, web tasarımı, reklam fotoğraf çekimlerini, animasyon, reklam filmlerini, billboard ve dergi ilanlarını, broşür tasarımlarını, radyo reklamlarını, web de sanal mağaza kurulması sürecini, sosyal sorumluluk projelerini, sosyal medya yapım ve yönetimini, promosyon üretimlerini, bir ekip çalışması ve reklam ajansı mantığı içerisinde yönetiyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
BUÜ'lü öğrenciler kendi markalarını oluşturdu!
BUÜ Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Tasarım Bölümü öğrencileri, 'Bitirme Projesi' kapsamında kendi markalarını oluşturdu. Toplam 14 marka tasarlanarak ulusal ve uluslararası pazarda sunulacak.
Bursa Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Tasarım Bölümü Grafik Tasarım Programı öğrencileri, “Bitirme Projesi” dersi kapsamında kendi markalarını oluşturdu.
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Mehmet Karahan tarafından desteklenen projeler kapsamında; arama kurtarma droneları, dijital oyunlar, çocuk kitabı, gıda ürünleri ve dekoratif ürünler dahil olmak üzere toplam 14 marka tasarlanarak marka haline getirildi. Geniş bir yelpazede hayata geçirilen ürünlerin ulusal ve uluslararası pazarda piyasaya sunulması hedefleniyor. Teknik Bilimler MYO açık hava sergi alanında kurulan stantlarda sergilenen markalar, BUÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftçi, Teknik Bilimler MYO Müdürü Prof. Dr. Mehmet Karahan ile beraberinde BTSO Yönetim Kurulu Üyesi, DEMSIAD Başkanı Alptekin Şahintürk, Sancak Etiket Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Güven, akademisyenler ve öğrenciler tarafından ziyaret edilerek büyük beğeni kazandı.
MARKA SÜRECİNİ DENEYİMLİYORLAR
Dr. Erhan Mutlugün tarafından yürütülen “Bitirme Projesi” dersi kapsamında öğrenciler iki yıllık eğitimlerinde edindikleri bilgi, pratik ve deneyimleri sergilemek için öncelikle bir ürün ve ya hizmet kolu seçerek projelerini üretiyor. Gençler “Marka ve Kurumsal Kimlik” oluşturma sürecinde ise; marka ismi oluşturmayı, logo ve ambalaj tasarımını, baskı tekniklerini, 3D modellemelerini, web tasarımı, reklam fotoğraf çekimlerini, animasyon, reklam filmlerini, billboard ve dergi ilanlarını, broşür tasarımlarını, radyo reklamlarını, web de sanal mağaza kurulması sürecini, sosyal sorumluluk projelerini, sosyal medya yapım ve yönetimini, promosyon üretimlerini, bir ekip çalışması ve reklam ajansı mantığı içerisinde yönetiyor.
Kaynak: BUÜ-Bülten
Son Haberler
Geçici koruma altındaki Suriyelilerle ilgili gerçek dışı iddialara yanıt
Bursa Bedensel Engelliler Spor Kulübü engel tanımıyor!
Tatlıtuğ çifti Londra'dan yeni pozlarla takipçilerini büyüledi